Παπαφλέσσα 1, Λαμία, Ελλάδα
+30 2231034291 & +30 6986409700
Ατομικές και Ομαδικές συνεδρίες εργοθεραπείας

Πολλές φορές παράλληλα με τις ατομικές συνεδρίες εργοθεραπείας είναι πολύ χρήσιμο να γίνεται παρέμβαση και μέσω ομάδων εργοθεραπείας που διαμορφώνονται και σχεδιάζονται από τον εργοθεραπευτή και λειτουργούν συμπληρωματικά στην θεραπεία του παιδιού.Οι ομάδες παιδιών ή ομάδες εργοθεραπείας ξεκινάνε απο την ηλικία περίπου των 4 ετών και φτάνουν μέχρι την ηλικία των 10 ετών περίπου. Είναι ομάδες που απαρτίζονται απο 2-4 συνομήλικα παιδιά και στόχο έχουν την βελτίωση των δυσκολιών εκείνων που αφορούν κυρίως την ένταξη ενός παιδιού σε ομάδα στην καθημερινότητα του. Μέσα σε ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον, με θεραπευτικά πιστοποιημένο εξοπλισμό και υλικό με την εποπτεία τουλάχιστον δυο εργοθεραπευτών, τα παιδιά ενθαρρύνονται να αναπτύσσουν την προσωπικότητα τους, να δοκιμάζουν συμπεριφορές και συναισθήματα και να δουλεύουν τις δυσκολίες τους στο κοινωνικό-ομαδικό κομμάτι. Μέσα απο δομημένες δραστηριότητες και μέσα απο το οργανωμένο παιχνίδι τα παιδιά ασκούν δεξιότητες συνεργασίας, διεκδίκησης ή ανταγωνισμού, έκφρασης και διαχείρισης συναισθημάτων.


Τα οφέλη του ομαδικού παιχνιδιού :


Κοινωνικοποίηση. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, γνωρίζονται με αυτά και αναπτύσσουν τις επικοινωνιακές δεξιότητες τους. Αυτοπεποίθηση. Μέσα από τη συμμετοχή στις ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνωρίζονται με τον εαυτό τους και αποκτούν περισσότερη εμπιστοσύνη σε αυτόν. Συλλογικότητα. Βάζουν στην άκρη τον εγωισμό τους και μαθαίνουν να συνεργάζονται για την επίτευξη ενός κοινού στόχου και φυσικά για την ψυχαγωγία, που είναι και ένας από τους κυριότερους σκοπούς ενός παιδιού. Σεβασμός. Το παιδί μαθαίνει να σέβεται τους συμπαίκτες του και να αναγνωρίζει τις ικανότητες αλλά και τις αδυναμίες τους, χωρίς να επικρίνει. Σε μια εργοθεραπευτική συνεδρία κύριο ρόλο κατέχει το κινητικό παιχνίδι, το οποίο παρέχει -εφόσον σχεδιαστεί κατάλληλα για τις ανάγκες του κάθε παιδιού- τα απαραίτητα αισθητηριακά ερεθίσματα που προάγουν:

  • Την καλύτερη οργάνωση και προσανατολισμό του παιδιού στο χώρο.
  • Την αύξηση της προσοχής και της συγκέντρωσης του.
  • Την ανάπτυξη των δεξιοτήτων αδρής κινητικότητας του.
  • Τον κορεσμό του νευρικού συστήματος από αισθητηριακά ερεθίσματα, με σκοπό τη λειτουργική συμμετοχή στα έργα της καθημερινότητας.
Θεραπευτική Ιππασία
Θεραπευτική Κηπουρική